Blogger Templates

Friday 2 December 2011

Anakku Jatuh...

Salam Jumaat...lama betul x berblog dgn kemalasan yg melanda + plak ngan keje yg tlalu bnyk kat opis tue buatkan aku tertangguh nak berblog ..he3...last month my lil son terjatuh kat bucu meja..terkena kat kelopak mata..time jatuh tue kuat gak la bunyi, ingatkan x der apa2..masa aku terlangkupkan my son..masyaallah hanya Allah jer tahu perasaan aku masa tue terkoyak + darah kuar x henti2...jantung aku mula terhenti seketika..camana blh jd camnie, terus aku ngan my hubby bw ke klinik ..sampai2 jer doktor ckp koyak dlm nie kena bw hospital sbb melibatkan mata..kena jahit kat sana..apa lg kami terus ke sana .. dlm hati aku terus berdoa moga2 x der apa2 la kat mata my son...hu3..lepas nie mmg aku akan berjaga2 la memandangkan dia pun makin lasak... so mommies kat luar sana aku nak pesan jaga la anak kita..lebih2 lg persekitaran kita jgn ada gangguan dr segala yg boleh membuatkan anak kita jatuh @ apa sajer...

No comments:

Post a Comment